Rozgrywki Rabbit Doubt
RABBIT DOUBT

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-10-04 19:47:26

Yassamet
Użytkownik
Dołączył: 2015-03-18
Liczba postów: 372
Windows 7Chrome 85.0.4183.121

Plan wydarzeń

Wstępny plan balu wygląda następująco:
1) środa 7.10, godzina między 13:00 a 15:00 - rozpoczęcie rozgrywki i wybór króla balu. Do godziny 22:00 należy oddać głos na króla, wówczas zostanie ogłoszony wynik.
2) czwartek godzina 11:00 rozpoczyna się pierwszy walc. Jego szczegóły zostaną podane w dalszej części tekstu. Działają wizjonerzy. Walc kończy się o godzinie 15:00, wizjonerzy działają dalej. Po zakończeniu walca król wybiera lokaja, musi to uczynić do godziny 17:00.
3) piątek 9.10, godzina 21:00 - deadline linczu. Do godziny 23:00 odbędzie się mord. Pomiędzy linczem a mordem nie mogą działać wizjonerzy.
4) sobota 10.10 godzina 11:00 rozpoczyna się drugi walc, trwa do godziny 15:00. Po zakończeniu tańca król balu zmienia lokaja (bądź może pozostawić tę samą osobę w tej samej roli).
5) niedziela 11.10 godzina 21:00 drugi lincz, godzina 23:00 drugi mord.
Dalsze etapy zostaną podane w razie konieczności.
-
-
-
Etapy przebiegu rozgrywki:
Powtarzalny cykl dzieli się na trzy części: walc - debata - mrok.
-
Wybór króla balu poprzedza pierwszy cykl i nie występuje ponownie, chyba że król zostanie zamordowany. Aby głos na króla był ważny, należy wysłać go do MG (mnie) na priva. Głosy podane w rozgrywce nie będą brane pod uwagę. Król balu zostanie ogłoszony oficjalnie po otrzymaniu wszystkich głosów lub na deadline głosowania.
-
Walc jest częścią, w której gracze są w stanie przekazywać sobie wiadomości prywatne za pośrednictwem MG. Każdy gracz ma możliwość przekazać dwie wiadomości do dwóch różnych osób oraz udzielić dwóch odpowiedzi. Nadawca wskazuje adresata, który ma otrzymać wiadomość, ale adresat nie zna nadawcy wiadomości. Nie można wysłać więcej, jak dwóch przekazów oraz nie można wysłać dwóch przekazów do tej samej osoby. Poza wysyłaniem wiadomości prywatnych oczywiście można (powinno się) pisać w głównej rozgrywce.
-
Debata trwa jeszcze w momencie walca i trwa dalej po jego zakończeniu. Tuż po tym, jak wszyscy przestaną tańczyć król balu decyduje o tym, kto jest lokajem (przesyła tę informację do MG). Lokaj nie jest ogłaszany. Debata polega na próbie ustalenia, kto jest winny w grupie i kończy się w chwili, gdy gracze decydują się na wykluczenie członka społeczności z balu. Przez cały czas trwania walca oraz debaty działają wizjonerzy. W międzyczasie modlitwę zmawia kapłan.
-
Mrok następuje w chwili, gdy jednemu z członków balu zdejmuje się maskę. Nikt wówczas nie działa poza wilkiem. Mord kończy działanie mroku, a po zabraniu ciała wznosi się toast za zmarłego i przechodzi się do tańca, aby o tym strasznym wydarzeniu zapomnieć.
-
-
-
W rolach głównych:
Król balu - wybierany poprzez tajne głosowanie wysyłane na priv. Jedyna rola powszechnie znana od momentu zaistnienia. Decyduje o tym, kto jest lokajem. Podczas linczu posiada podwójny głos. Po śmierci ma prawo do testamentu, jednak nowego króla balu wybiera się poprzez ponowne głosowanie.
Lokaj - wybrany przez króla balu osobnik, którego głos podczas linczu nie ma wartości. Rola ta może zmieniać się co pełen cykl, jednak dany gracz może być lokajem też kilkukrotnie. Istotne jest to, że lokaj nie wie o tym, że jest lokajem.
Wizjoner mentor - Podczas debaty raz na cykl jest w stanie sprawdzić jednego gracza. Otrzymuje komunikat "winny", jeśli przeskanuje wilka lub śmierdziela. Nie zna maski swojego ucznia i nie wie, gdzie on jest. Pozostaje, nawet jeśli uczeń odejdzie/zostanie zamordowany.
Wizjoner uczeń - Podczas debaty raz na cykl jest w stanie sprawdzić jednego gracza. Otrzymuje komunikat "winny", jeśli sprawdzi osobę z jakąkolwiek rolą poza królem (także za winnego będzie widział lokaja). Nie zna maski swojego mentora i nie wie, gdzie on jest. Jednak w chwili, kiedy jego mentor zostanie zdemaskowany i wygnany z balu, on także odchodzi.
Śmierdziel - Jest kompletnie niewinny, ale wizjonerzy tego nie dostrzegają.
Kapłan - Działa podczas debaty. Wybiera jedną osobę, którą podczas mroku chciałby uchronić od śmierci/odejścia. Jest w stanie też zapobiec wygnaniu członka stada w linczu. nie może modlić się za siebie.
Wilk - Morderca, druga strona rozgrywki. Zależy mu na wymordowaniu wszystkich króliczków.
-
-
-
Reguły pozostałe:
1) Nie można wstawiać w rozgrywkę jakichkolwiek screenów pochodzących z innego źródła, niż z tematów "Bal", "Plan wydarzeń" oraz "Zapisy na bal".
2) Nie można kontaktować się z innymi graczami rozgrywki w sprawie rozgrywki w sposób inny, niż w temacie "Bal". Pisanie privów między graczami na temat rozgrywki bez pośrednictwa MG jest zabronione.
3) Głos w linczu zapisuje się kolorową czcionką w rozgrywce. Dopuszcza się głos o treści "wstrzymuję się od głosu". Każdy ma obowiązek dać od siebie głos, którego nie można zmienić.
4) Dopuszcza się przesunięcie terminów w kalendarzu, jeśli przez zbliżającym się deadlinem większość osób napisze kolorową czcionką "wniosek o przedłużenie czasu". Dopuszcza się też modyfikację terminarza, jeśli wszystkie podpunkty w danej części zostaną wypełnione.
5) Można wysłać do MG priva z działaniem bądź z wiadomością na walc przed rozpoczęciem danego cyklu. Można też je dowolnie zmieniać do momentu, aż działanie wejdzie w życie.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB 1.5.7

Darmowe Forum
supermaka - boginiemilosci - maleimpresje - quasar - tubycore