Nie jesteś zalogowany na forum.
Spis ról:
a) zwyczajne króliczki, czyli bezrolni,
b) Ezoteriusz:
- przynależy do królików,
- w każdej turze w Nocy rozpoczyna rozmowę z duchami na temat wybranej osoby w stadzie,
- jeżeli Ezoteriusz umrze w jakikolwiek sposób w grze, duchy wstępują w wybraną uprzednio osobę, przez co ujawniana jest jej tożsamość, ale i też dokładna rola.
c) Myśliwy:
- przynależy do królików,
- w dowolnym momencie gry podczas Dnia może wybrać gracza, którego uśmierca z broni palnej,
- wybór może zostać dokonany raz na grę,
- strzał Myśliwego nie ujawnia sprawcy,
- jeżeli zastrzeli Wilczątko, które jeszcze nie użyło skradzionej broni, to Myśliwy wchodzi w posiadanie tej broni i zyskuje dodatkowy mord z broni palnej.
d) zwyczajny wilk,
e) Wilczątko:
- przynależy do wilków, co oznacza, że gra na jej korzyść i że jego obecność wliczana jest podczas remisu liczebności,
- mimo że przynależy do wilków, to nie zna członków wilczej drużyny i NIE MOŻE SIĘ Z NIMI KONTAKTOWAĆ W JAKIKOLWIEK SPOSÓB (NAWET JEŻELI STANIE SIĘ W 100% OCZYWISTE, ŻE WILK TO X, A WILCZĄTKO TO Y!!!) I NA ODWRÓT,
- wilki nie wiedzą, kto jest Wilczątkiem,
- gdy uśmiercone zostaną wilki, mordy w Nocy nie następują, bo Wilczątko jest za małe, aby mordować,
- mimo że Wilczątko jest za małe, to chce pokazać starszym kolegom, że jest im równy; stąd wykradł broń palną Myśliwemu,
- w dowolnym momencie gry podczas Dnia może wybrać gracza, którego uśmierca z broni palnej,
- wybór może zostać dokonany raz na grę,
- strzał Wilczątka nie ujawnia sprawcy,
- jeżeli zastrzeli Myśliwego, który jeszcze nie użył broni, to Wilczątko wchodzi w posiadanie tej broni i zyskuje dodatkowy mord z broni palnej,
- gdy wilki postanowią zamordować Wilczątko (bo nie znają jego tożsamości), to otrzymują wiadomość o tym, że mord się nie udał.
f) Szeryf:
- umowny lider stada; jego przynależność jest dowolna. Wybierany na początku gry,
- jego głos w linczu liczy się podwójnie,
- jeżeli w linczu dojdzie do remisu, wówczas Noc przesuwa się o pół godziny, a Szeryf musi ustalić w przeciągu pół godziny kto umiera, a co do tego ma wolną rękę (np. jeżeli zremisuje 3 graczy, Szeryf może posłać na śmierć jednego z nich, dowolną kombinację dwóch albo wszystkich); nie może jednak podjąć decyzji o niezabijaniu,
- jako jedyny może zostawić po sobie testament, który wysyła do Mistrza Gry (a nie jako oddzielny ostatni post w rozgrywce),
- po śmierci musi wybrać następcę, który dziedziczy po nim powyższe prawa,
- dziedziczenie może odbywać się wielokrotnie, aż do końca gry.
Harmonogram na najbliższe dni:
- 1. lincz - do 23.09, do godziny 23:00 (między 23, a 24 działa Ezoteriusz)
- 1. mord - do 25.09, do godziny 23:00 (między 22, a 23 działa wilk, a między 23, a 24 - Ezoteriusz)
- 2. lincz - do 27.09, do godziny 23:00 (między 23, a 24 działa Ezoteriusz)
- 3. lincz - do 29.09, do godziny 22:00 + 2. mord - do 29.09, do godziny 23:00 (między 22, a 23 działa wilk, a między 23, a 24 - Ezoteriusz)
- 4. lincz - do 1.10, do godziny 23:00 (między 23, a 24 działa Ezoteriusz)
- 5. lincz - do 3.10, do godziny 22:00 + 3. mord - do 3.10, do godziny 23:00 (między 22, a 23 działa wilk, a między 23, a 24 - Ezoteriusz)
Do końca gry pętla (Lincz oraz Lincz + Mord).
Do roli można się przyznawać, ale nie można wklejać jakichkolwiek screenów, które ją potwierdzą, ani też takich, które ją w jakikolwiek sposób zasugerują.
Gracze mogą odpaść za nieaktywność. Nienapisanie posta w ciągu danej rundy i nieoddanie głosu jest równoważne z wyrzuceniem z gry. Równie dobrze odpaść można za dwukrotne nienapisanie posta lub dwukrotne niezagłosowanie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości, proszę pytać na PW.
Offline