Rozgrywki Rabbit Doubt
RABBIT DOUBT

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-08-17 22:32:47

Låzarus
Użytkownik
Dołączył: 2020-08-16
Liczba postów: 7
WindowsChrome 84.0.4147.125

DanganWolfa (Gra fabularna wzorowana na Danganronpa, w stylu RD)

5e9413f92328e7167b5db4126e5eee06.jpg

Część Klimatyczna:

Ostatnie wydarzenia pamiętasz jak przez mgłę, ostatnie co sobie przypominasz to coś wyjątkowo trywialnego. Zakupy z bratem? Sen? Kolacja? Zwykły wieczór przed telewizorem? Teraz budzi cię chłód betonowej posadzki i głosy kilku innych wstających razem z tobą osób. Blade, czerwone światło niemrawo rozświetla betonowe podziemia w których się znajdujecie. Mijają sekundy, minuty, a pogrążeni w ciemności przyzwyczajacie się do niej i do nowej sytuacji. Wspomnienia powoli układają wam się w całość, i dochodzicie do wspólnego wniosku że wszyscy jako ostatnie pamiętają głośne wycie za swoimi plecami. W końcu, gdy obudziła się ostatnia osoba, ekran telewizora w rogu pomieszczenia rozświetlił się. Na szarym tle, był przedstawiony czarny jak smoła wilk i białe jak śnieg oczy, oraz wytrzeszczone w uśmiechu zębiska, a następnie przemówił zniekształconym mechanicznie głosem:


- Każdy z was ma potencjał by być wilkiem i ja wam pokaże jak...


Zanim ktokolwiek zdążył zrozumieć sens tych słów, telewizor zgasł, a ukrycie w cieniu pomieszczenia drzwi otworzyły się otwierając przejście do rozległego kompleksu, a pierwszą rzeczą którą ujrzeli naprzeciwko drzwi i rzucała się od razu w oczy była mapa oraz tabliczka z napisem "zasady gry".


1) Gracze czyli "Króliczki" zostają zamknięci w samowystarczalnym kompleksie mieszkalnym, którego administratorem i opiekunem jest "Wilk". Który jest z wami w stałym kontakcie, widzi i słyszy wszystko co się dzieje w kompleksie.
2) Warunkiem wydostania się z kompleksu przez Króliczka na wolność, jest zabicie innego Króliczka. Wilk wie kto jest mordercą, jednak w żaden sposób nie ułatwi znalezienia go.
3) Po zbadaniu miejsca zbrodni, Króliczki zbierają się na Sąd i decydują kto jest mordercą w jawnym głosowaniu.
4) Wstrzymanie się od głosu podczas sądu, jest równoznaczne z głosowaniem na siebie.
5) Jeśli większość wskaże prawdziwego mordercę, Wilk zabija tego złoczyńce-Króliczka i gra toczy się dalej.
6) Jeśli większość wskaże niewinną osobę, Wilk zabije wszystkich oprócz mordercy i puści go wolno.
7) W przypadku remisu, sąd zostaje wydłużony o dodatkowy dzień celem przekonania oponentów. W przypadku ponownego remisu, jest to traktowane jako wygrana mordercy.
8) Jeśli żaden z Króliczków nie popełni morderstwa w przeciągu 3 dni, Wilk zabije wszystkich.
9) Po wskazaniu prawidłowo mordercy, Wilk otworzy kolejną część kompleksu dla Króliczków, odblokowując nowe lokacje.
10) Gra trwa do wygranej mordercy, lub aż nie zostaną maksymalnie 3 króliczki.


Część Mechaniczna:

Cześć, chciałbym zaproponować fabularną rozgrywkę w konwencji "Danganronpa", dla niewtajemniczonych jest to gra w której każdy może być mordercą i ofiarą [sred]) Jak?

Gra dzieli się na kilka etapów:
- Free Time: Ten okres trwa maksymalnie 3 dni i odbywa się wtedy "życie" w kompleksie. Każdy może buszować po pomieszczeniach, zabierać z nich przedmioty, używać do klimatu i po prostu się bawić swoją postacią i klimacić do woli. O 21 otwieram skrzynkę mailową i wtedy ktoś może mi na Pw napisać swój plan morderstwa. Przykładowo "Chciałbym zwabić X do szatni, przywalić mu wiadrem z lodem w głowę i wrzucić ciało do wody". Oczywiście opisy mogą być bardziej rozbudowane, pomysłowę, ale bez zbędnego "gore" to będę cenzurował lub po prostu "umilał".
- Jeśli do 22 nikt nie wyśle mi żadnego posta z prośbą, zostanie ogłoszona cisza nocna i nic się nie dzieje.
- Jeśli ktoś mi wyślę prośbę, ogłoszę że znaleziono ciało i postaram się jak najszybciej opisać zarówno miejsce zbrodni które będzie zawierało wskazówki co do sprawcy lub przebiegu tego wydarzenia. Następnie wylosuje gracza który "znajdzie ciało" i otrzyma na PW dodatkową podpowiedź. Gracze nie wiedzą kto znalazł ciało, więc posiadanie dodatkowej wiedzy może być zarówno szkodliwe, jak i pożyteczne.
- Jeśli dostane na PW więcej niż jedną ofertę morderstwa, zrealizują tą która przyjdzie jako pierwsza. Druga zostanie zrealizowana "połowicznie". Osoba która przysłała mi propozycje jako "druga", automatycznie jest osobą która "znajdzie ciało". Jeśli ktoś wyśle mi ofertę jako "trzeci" lub nawet i "czwarty" zostanie to odpowiednio ujęte w opisie wydarzeń feralnej nocy.
- W przypadku gdy dwóch graczy wyrazi chęć wzajemnego się zabicia, zostaje zrealizowany plan osoby która zgłosi się jako pierwsza, lecz sprawca zostawi więcej wskazówek lub sama wymknie się spod kontroli mordercy.
- Trial: 24 godziny po odnalezieniu ciała i puszczeniu opisu miejsca zbrodni, odbywa się sąd. Od teraz gracze mają 72 godziny na oddanie głosu, którego wynik poznają zaraz po skończeniu czasu. Głos oddajemy poprzez fabularne "kliknięcie" imienia danej osoby na panelu i zapisania go kolorem
- Wynik: Po zakończeniu głosowania, Wilk ogłasza wynik. W przypadku sukcesu, pojawia się opis śmierci mordercy, oraz kontynuacja gry. W przypadku porażki, gra zostaje zakończona przez Wilka, a feralna Owieczka puszczona wolno i zostaje obwołana wygranym.
- Jeśli graczy jest więcej niż 3, powyższy schemat jest kontynuowany.
- Jeśli po ogłoszeniu wyniku ostatniego sądu, zostało w grze 2 lub 3 graczy, następuje "krwawa dogrywka"
- Krwawa Dogrywka: Wilk pozostałym przy życiu króliczkom oferuje grę w chowanego. Wszystkie elementy podsłuchu czy monitoringu fabularnego zostają wyłączone, a pozostali przy życiu gracze wybierają jedną z lokacji na całym obszarze gry (na przykład: pływalnie, stołówkę itp) i wysyłają wytypowanemu arbitrowi swoją lokację. Następnie wilk wybiera z ogólnej puli lokacji kilka z nich które "przeszukuje" (zależy ile ich będzie, na przykład jak będzie 10 lokacji, to wilk przeszuka 3, czyli dajmy 30% lokacji). Jeżeli przeszuka lokację którą wybrał Króliczek by się schować, wtedy zostaje zabity. Jeśli go nie znajdzie, Wilk puszcza go wolno.


Szczegóły dotyczące kart postaci podam o ile zbiorą się chętni, dziś jest 17 Sierpnia i zbieram zapisy równy tydzień do 24 Sierpnia do 22:00. Gra wystartuje jeśli zbierzemy minimum 7 osób.

212121.jpg

Aktualna lista graczy:
  • - Crier

  • - Pingwin

  • -,

  • -,

  • -,

  • -,

  • -,

Ostatnio edytowany przez Låzarus (2020-08-17 22:53:27)

Offline

#2 2020-08-17 22:36:48

Crier
Użytkownik
Dołączył: 2015-07-08
Liczba postów: 276
WindowsChrome 84.0.4147.125

Odp: DanganWolfa (Gra fabularna wzorowana na Danganronpa, w stylu RD)

Ja jestem chętna, jak już wspominałam. : )

Offline

#3 2020-08-17 22:44:05

Pingwin
Użytkownik
Skąd: Szczecin
Dołączył: 2020-08-16
Liczba postów: 3
WindowsChrome 84.0.4147.125

Odp: DanganWolfa (Gra fabularna wzorowana na Danganronpa, w stylu RD)

\o

Offline

#4 2020-08-17 23:01:27

Chiyo
Użytkownik
Dołączył: 2015-02-26
Liczba postów: 100
WindowsChrome 84.0.4147.125

Odp: DanganWolfa (Gra fabularna wzorowana na Danganronpa, w stylu RD)

biere to

Offline

#5 2020-08-17 23:09:20

Sezowaty
Użytkownik
Dołączył: 2015-02-26
Liczba postów: 41
WindowsChrome 84.0.4147.125

Odp: DanganWolfa (Gra fabularna wzorowana na Danganronpa, w stylu RD)

CHCE

Offline

#6 2020-08-24 23:23:12

Låzarus
Użytkownik
Dołączył: 2020-08-16
Liczba postów: 7
WindowsChrome 84.0.4147.135

Odp: DanganWolfa (Gra fabularna wzorowana na Danganronpa, w stylu RD)

W związku z brakiem pełnego składu, grę zamykam.

Offline

#7 2020-08-24 23:41:43

Chiyo
Użytkownik
Dołączył: 2015-02-26
Liczba postów: 100
WindowsChrome 84.0.4147.135

Odp: DanganWolfa (Gra fabularna wzorowana na Danganronpa, w stylu RD)

no wee, może jeszcze ktoś przyjdzie ;-; może się zapiszą po zakończeniu rozgrywki rd? jeszcze tylko 3 osób brakuje ;-;

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB 1.5.7

Darmowe Forum
kultwiedzy - lotlife - kihon - mcpe-centrum-pl - xenonrpg