Rozgrywki Rabbit Doubt
RABBIT DOUBT

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-03-26 21:51:02

Daffodil
Administrator
Dołączył: 2015-02-26
Liczba postów: 614
Windows 7Firefox 36.0

Najważniejsze informacje

Wśród graczy będą następujące role:
a) zwyczajne króliczki,
b) szaman - królik, który odprawia rytuał, dzięki któremu może ochronić wybraną przez siebie osobę przed mordem wilków. Działa wyłącznie w dniach, w których mordują wilki. Nie może wybrać tej samej osoby dwa razy pod rząd. O wyborze osoby musi powiadomić sędziego poprzez wysłanie wiadomości o tytule "Rytuał", w treści podając nick,
c) wróżbita - królik posiadający moce profetyczne. Posiada zdolność ujrzenia w swojej kryształowej kuli tożsamości wybranej przez siebie osoby. Działa wyłącznie w dniach, w których miejsce mają tylko lincze (bez mordów). O wyborze osoby musi powiadomić sędziego poprzez wysłanie wiadomości o tytule "Wizja", w treści podając nick. Skany wróżbity są przynależnościowe.
d) wilk - zły charakter w grze, który zjada stadko królików. O wyborze ofiary musi powiadomić sędziego poprzez wysłanie wiadomości o tytule "Ofiara", w treści podając nick,
e) wilk alfa - wilk o specjalnych zdolnościach - gdy wróżbita postanowi sprawdzić jego tożsamość, otrzyma raport, iż jest niewinny. Wilk alfa to rola wybierana spośród wilków. Mają na to czas do 1. mordu,
f) szeryf - umowny lider stada. Zaufany króliczek w stadzie. Na początku gry, tuż przed mordem wilków, jest wybierany demokratycznie przez graczy. Zostaje nim osoba, która zbierze najwięcej głosów. Szeryfem zostać może zarówno królik, jak i wilk. Jego głos w linczu liczy się podwójnie. Gdy umrze, musi przekazać tytuł graczowi, którego wskaże w testamencie.


Gracze mogą odpaść za nieaktywność. Nienapisanie posta w ciągu danej rundy i nieoddanie głosu jest równoważne z wyrzuceniem z gry. Równie dobrze odpaść można za dwukrotne nienapisanie posta lub dwukrotne niezagłosowanie.


Uczestnicy mają prawo do sporządzenia testamentu. Przed końcem danej rundy gracz, jeśli chce, może wysłać do mnie wiadomość zatytułowaną "Testament" o treści, którą chciałby przekazać po śmierci. Prowadzący opublikuje to, co wysłał zmarły, w jego imieniu. Testament można modyfikować oraz wysyłać jego różne wersje. Jednakże opublikuję tylko jeden - ten, który dostanę jako "najnowszy". Jeśli gracz wyśle do mnie testament po śmierci, nie opublikuję go.


Głosy na lincz nadal będą publiczne. By zagłosować, wystarczy tradycyjnie pokolorować nick danego gracza.


Zrezygnowano z wielokrotnych linczów. Jeśli dojdzie do remisu, wilki decydują, kto ma zginąć. Jeśli nie zdecydują się do momentu mordu, nikt nie zawiśnie.


DO ROLI MOŻNA SIĘ PRZYZNAĆ. Nie można natomiast na potwierdzenie wklejać screenów itp.


Zakazany jest jakikolwiek kontakt i rozmowa o grze poza właściwym dla niej tematem.


HARMONOGRAM NA GRĘ:

1. dzień - wybory szeryfa - do 28 marca do 12:00
2. dzień - mord wilków + działanie szamana - do 28 marca do 22:00
3. dzień - lincz - do 30 marca do 21:00, działanie wróżbity - do 30 marca do 22:00
4. dzień - lincz - do 1 kwietnia do 21:00, działanie szamana + mord wilków - do 1 kwietnia do 22:00
5. dzień - lincz - do 3 kwietnia do 21:00, działanie wróżbity - do 3 kwietnia do 22:00
6. dzień - lincz - do 5 kwietnia do 21:00, działanie szamana + mord wilków - do 5 kwietnia do 22:00


Jak widać, każda z ról specjalnych ma po linczu dokładnie godzinę, aby się zastanowić, czego chciałaby dokonać.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB 1.5.7

Darmowe Forum
plrpg - mojekrolestwo - sabertooth - pssrv2 - financierlepremier10